HTML

Athairne és Faustina

Ez egy blogregény,ami egy szerelmespár történetét meséli el az ókori Rómában. A történet teljes mértékben a fantázia szüleménye. Szerzője(jómagam) nem régész,történész,így előfordulhatnak benne történelmi tévelygések,de igyekeztem minél jobban utánajárni a témának. Műfaja romantikus történelmi dráma,avagy a Gladiátor találkozása Rómeó és Júliával.

Friss topikok

Linkblog

Szerző üzeni

2011.12.14. 20:08 Gladiátor

Eldöntöttem,hogy ez így nem mehet tovább.Mármint a fölrakási sebesség.Mert ez tényleg nem halad,ellenben a franciakockás füzetben estéről-estére száguldanak az események.Ezért a továbbiakban egyik szabad estém a füzeté,a másik a blogé.

Az már többször is eszembe jutott,hogy mi lesz,hogyha befejezem.Mármint a bloggal.Én még sosem hagytam magára blogot.Egy van ezen kívül,és már 4 éve vezetem.

De semmi baj,én képes vagyok lexikonnyi vastagságúra is földuzzasztani a történetet.Már a második spirálfüzetet kezdtem el teleírni.Összességében 3 spirálfüzetben csak ez van.És még csak jó ha a térdénél járok a történetnek.

És a végén még szándékozok írni egy epilógust,amiben helyreteszem a dolgokat.Mármint fölfedem,hogy hol hamisítottam történelmet,és hol nem.Az tény,hogy vannak valóban élt szereplőim,vannak olyanok,akik éltek,de a nevükön és 1-2 infón kívül nem hagytak mást maguk után,és vannak az élhettek volna karakterek.

El is kezdem a változtatást.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athairneesfaustina.blog.hu/api/trackback/id/tr933463902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása