HTML

Athairne és Faustina

Ez egy blogregény,ami egy szerelmespár történetét meséli el az ókori Rómában. A történet teljes mértékben a fantázia szüleménye. Szerzője(jómagam) nem régész,történész,így előfordulhatnak benne történelmi tévelygések,de igyekeztem minél jobban utánajárni a témának. Műfaja romantikus történelmi dráma,avagy a Gladiátor találkozása Rómeó és Júliával.

Friss topikok

Linkblog

Szerző üzeni

2011.07.19. 12:54 Gladiátor

 

Végre újra itt.

Az elmúlt hónapokban tovább folytattam az írást,már 23 rész megvan.Időközben pár szereplő nevét megváltoztattam,de ez nem olyan nagy probléma,mert ők még nem szerepeltek.

Kezembe akadt egy könyv,amiből sok új információt megtudtam Antonius Pius környezetéről,és egy másik valóban élt szereplőről.De sajnos sokaknak csak a nevét és a foglalkozását tudtam meg,így hát az ő esetükben marad a jó öreg fantázia.

Sajnos sok,a művészi szabadság érdekében elkövetett módosítást követtem el,de ezeket majd a végén megmagyarázom,hogy mi igaz,mi kitaláció,és mi módosítás.De hát melyik történelmi regényben nincs ilyen?Ha más nem,akkor fiktív szereplők.Vagy kiválasztanak egy kevéssé ismert,elfeledett személyt,és annak színezik ki az életrajzát.Az Egri csillagokban Bornemissza Gergely is ilyen szereplő.Valóban élt,és lett is egri várkapitány,de asszem pont az ő kapitánysága alatt esett el Eger vára.Élt,de nem ragadt benne úgy a nemzeti tudatban,mint Dobó István.Legalábbis úgy emlékszem rá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athairneesfaustina.blog.hu/api/trackback/id/tr583079946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása