HTML

Athairne és Faustina

Ez egy blogregény,ami egy szerelmespár történetét meséli el az ókori Rómában. A történet teljes mértékben a fantázia szüleménye. Szerzője(jómagam) nem régész,történész,így előfordulhatnak benne történelmi tévelygések,de igyekeztem minél jobban utánajárni a témának. Műfaja romantikus történelmi dráma,avagy a Gladiátor találkozása Rómeó és Júliával.

Friss topikok

Linkblog

Szerző üzeni

2011.06.04. 11:26 Gladiátor

Nagy nehezen felerőszakoltam a 11.fejezetet is."Sajnos" egyre hosszabbak lesznek a részek,így csak több részletben tudom csak fölírni.

Azért annak örülök,hogy az ide fölkerült változatok sokkal jobbak,mint az eredeti,első verziók a sárga,franciakockás spirálfüzetben.

A történet a füzetben már jóval tovább tart,mint itt,20 fejezet már kész.Mármint van még + 9 fejezet.A füzetben most egy olyan résznél tartok,ami igen veszélyes,mert kellemetlen filleresedést okozhat.(A "filler" töltelékepizód megnevezése az animében és a mangában,olyan epizódé,aminek célja az időhúzás-nyerés,a történet szempontjából nem lényeges részek nézők,olvasók elé tárása,amik nem viszik előre a sztorit,csak egy helyben toporgatják.Ez lehet akár unalmas,érdektelen is,túlzott halmozása,gyakori megjelentetése akár "allergiás" reakciókat is kiválthat a műélvezőkből.)Tehát nem szeretném elfilleresíteni Athairne kalandjait,mert fáraszt.Meg belefulladok.No mindegy.

Továbbra is utánaolvasok a kornak,de tudom,szakszerű sose leszek.Nem tudom átjavíttatni római-kelta koros régésszel,irodalomtörténésszel,művészettörténésszel,történésszel,stb.És én se művelem egyik tudományágat se.

Tegnap olvastam Gallia római meghódításáról.Egyszerű,tárgyilagos,indulattól és érzelmektől mentes szöveg volt,ami párttatlanul számolt be az eseményekről,de mégis majdnem elsírtam magam.Julius Ceasar már sose lesz egy kulturember a szememben.Lemészároltatott egy csomó jó pasit...Majd ő is így utólag megkapja a magáét a történetben(a játszódási idő idején már rég nem él).

Eleinte bele akartam keverni az ókereszténységet is,de utólag belegondoltam,hogy túl nagy téma ahhoz,hogy még annak is utána járjak,hülyeségeket meg nem szerettem volna leírni.Akkor meg már a Quo vadis?-hoz hasonlítanák...Nem akarok "szerelmespárt a kereszténység sodrában" történetet.Itt szó se lehet arról,hogy végig csak fogják egymás kezét,és arra várnak,hogy a pap összeadja őket,de jaj,mire összeadódnának,befalják őket az oroszlánok az arénában,és sose tudják meg,mi is az a szex.Jó,a Quo vadis? nem pont ilyen történetvezetésű.

Így is rá lehet sütni,hogy Gladiátor-koppintás,de hát Istenem...De tőlem lehet Alkonyat másolat is.Szexi vámpírok és vérfarkasok helyett gladiátorokkal.Leszögezem,nem szeretem az Alkonyatot.És így is úgy is itt már mindenki lop mindenkitől.

A kereszténység helyett találtam egy jobb botránykövet a sztoriba(akkoriban még botrány volt a keresztény hitre térés),ami talán kicsit formabontó lehet.De nem spoilerezek itt tovább,pedig én szeretem a spoilert :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athairneesfaustina.blog.hu/api/trackback/id/tr502956096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása