HTML

Athairne és Faustina

Ez egy blogregény,ami egy szerelmespár történetét meséli el az ókori Rómában. A történet teljes mértékben a fantázia szüleménye. Szerzője(jómagam) nem régész,történész,így előfordulhatnak benne történelmi tévelygések,de igyekeztem minél jobban utánajárni a témának. Műfaja romantikus történelmi dráma,avagy a Gladiátor találkozása Rómeó és Júliával.

Friss topikok

Linkblog

Szerző üzeni

2011.10.23. 13:15 Gladiátor

 

Végre fölkerült egy újabb rész.Igen,az a szeptemberi bejegyzés,amit ma fejeztem be.

Tehát az élet nem állt le,csak lassan folydogál.

A történetet már sikeresen megírtam a 28.,sorsdöntő fejezetig,ami nagyon hosszú lett,és még mindig nincs teljesen kész.Tehát nem hagyom abba a történetet,eszem ágában sincs.A fogalmazás minőségében mintha látnék valamicske fejlődést a legújabb,még le nem közölt részekben a régiekhez képest.Bevallom,olvastam ennél rosszabbat is ugyanebben a témában,igaz,a könyv címére,szerzőjére már nem emlékszem,de valami irdatlan ízléstelen borítója volt,és szintén gladiátorokról szólt.Mindezt könyvesboltban árulják.Ki is adták.Ennyi ésszel az enyémet is ki lehetne,bár nem célom.Azért van annyi önkritikám,hogy könyvben azért nem jelentetném meg,hogy elkérjek érte 5 000 ft-ot.Pedig nagy biznisz a bestseller,mert aranyáron lehet értékesíteni újonnan.Az már más téma,hogy utána 1 év múlva,vagy a hepaj levonulása után 1000-2000 ftért árulják az antikváriumban megunt példányait,vagy ugyanennyiért bekerülnek az akciós sarokba.Tavasszal megvehettem volna a Harry Potter 7-et,2500-ért,kb feleannyiért,mint eredetileg.Nos,akkor mennyit is érnek ezek a könyvek?Az biztos,hogy nem 5000-et.

Semmi bajom egyébként a Harry Potterrel,szeretem,de nem vagyok elvakult rajongója.De inkább kikölcsönzöm,minthogy megvegyem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athairneesfaustina.blog.hu/api/trackback/id/tr723323765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása